Виконати вхід

Довідка про заборгованість в реальному часі за телефонами: (0536)79-41-02, 094-803-41-02
Дата публікації: 10.07.24 08:45 (переглядів 3921)

Стабілізаційні відключення електроенергії не могли не позначитися на якості мобільного зв`язку. Внаслідок цього певна кількість абонентів не змогли вчасно передати показники приладів обліку через незадовільну роботу Київстару. Ми наполегливо радимо всім користувачам інтернету (а ви саме користувач інтернету, якщо читаєте цю статтю на нашому сайті) передавати показники лічильників через персональний кабінет ЄКС чи чат-боти Viber і Telegram. Передбачую Ваше зауваження – відсутність електроенергії впливає і на якість інтернет зв`язку. Безумовно, але якщо Ви передаєте показники з допомогою мережі – у вас є можливість перевірити, чи зафіксовані ваші показники в Системі.

Отже, нагадаємо вам детально про способи передачі показників.

Передача показників через персональний кабінет ЄКС з комп`ютера чи ноутбука.

  1. Авторизуйтесь в персональному кабінеті ЄКС.  Для цього оберіть пункт меню «Персональний кабінет» в стовпчику зліва та введіть логін і пароль у відповідні віконця або перейдіть за посиланням https://ekc.com.ua/ua/login.
  2. (виконується у разі, якщо до персонального кабінету додано кілька адрес) Оберіть вкладку «Додати/вибрати адресу» та натисніть кнопку «Вибрати» напроти особового рахунку, за яким Ви бажаєте передати показники.
  3. Введіть у відповідні віконця поточні показники лічильника та підтвердіть дію.

Передача показників через персональний кабінет ЄКС зі смартфону.

Якщо Ви зайшли на сайт зі смартфону і бачите повну версію сайту – для зручності змінити налаштування браузера, щоб мати можливість переглядати мобільні версії сайтів. Для цього в налаштуваннях браузеру зніміть відмітку «версія для ПК». І виконайте наступні дії.

  1. Натисніть кнопку «Персональний кабінет» та введіть логін і пароль у відповідні віконця.
  2. (виконується у разі, якщо до персонального кабінету додано кілька адрес) Натисніть на посилання «Додати вибрати адресу квартири/будинку для роботи» та оберіть потрібний особовий рахунок з допомогою кнопки «вибрати».
  3. Натисніть на посилання «введення показників приладів обліку».
  4. У відповідні віконця введіть потрібні показники та підтвердіть дію.

Передача показників з допомогою  чат-боту у Viber.

Якщо Ви ще не долучилися у чат-бот Вайбер, зробіть це одним із трьох способів.

Перший спосіб (більш зручний). Відкрийте рахунок-квитанцію, що надійшов Вам на електронну пошту (або замовте рахунок зараз). Трохи нижче інформації про нарахування з правого боку розміщений QR-код (з підписом "внести через Viber "). Вам потрібно лише зайти у Viber і відсканувати даний  QR-код. В цьому випадку Ваш особовий рахунок автоматично буде додано до чат-боту.

Другий спосіб. Зайдіть на мобільну версію сайту і натисніть кнопку «м. Кременчук. Введення показників побутових приладів обліку через Viber» (для Куп`янська, відповідно, кнопку «м. Куп`янськ. Введення показників побутових приладів обліку через Viber» ) та натисніть на посилання «повідомлення». Якщо Ви до цього не користувались чат-ботом, Вам необхідно вручну додати особовий рахунок. Для цього натисніть кнопку «Додати о/р» та після відповіді бота введіть номер особового рахунку та код СРС без пробілу (всього 8 або дев`ять цифр).

Третій спосіб. Попросіть знайомих, що користуються чат-ботом, відправити Вам запрошувальне посилання. Після цього необхідно додати особовий рахунок таким самим чином, як це описано у другому способі.

Щоб передати показники лічильників з допомогою чат-боту Viber, виконайте наступні дії:

  1. Відкрийте чат-бот Viber та натисніть кнопку «Введення показників».
  2. Оберіть потрібну адресу, натиснувши на неї.
  3. Оберіть лічильник (натисніть на нього). 
  4. Після повідомлення від боту відправте показники як звичайне повідомлення. Нічого, окрім показників, писати не потрібно.

Кожну Вашу дію прокоментує наш бот, уважно читайте підказки в процесі передачі показників.

Передача показників з допомогою  чат-боту у Telegram.

Для того, щоб підключити чат-бот, необхідно в рядку пошуку набрати @ekc_kremenchug_bot  (для м. Куп’янськ - @ekc_kupyansk_bot), вибрати потрібний чат із запропонованого списку (ймовірно, в результат пошуку Telegram запропонує єдиний варіант) та для початку роботи запустити бот (натиснути кнопку «Старт» чи «Запустити»). Або, скориставшись браузером,  перейти за посиланням https://t.me/ekc_kremenchug_bot чи https://t.me/ekc_kupyansk_bot для Кременчука та Куп’янська відповідно та підтвердити перехід.

Послідовність дій для передачі показників така ж сама, що і для передачі показників через чат-бот Viber.

Перевірка введених показників

Правильність показників, введених будь-яким з вищезазначених способів можна перевірити у  персональному кабінеті ЄКС. Для цього авторизуйтесь (завершіть сеанс роботи та авторизуйтесь повторно у випадку, якщо Ви щойно передали показники саме через персональний кабінет) та оберіть вкладку «Введення показників». Ви повинні побачити збережені показники у колонці «введені показники» та кількість використаної послуги у колонці «розхід».

Перевірити показники, введені з допомогою чат-боту у Viber можна також у Вайвер. Для цього натисніть кнопку «Особовий кабінет», і після цього кнопку «Переглянути показники, введені раніше».

Показники, введені з допомогою чат-боту у Telegram можна також у Telegram. Для цього натисніть кнопку «Особовий кабінет», і потім кнопку «Історія».