Шановні абоненти. Ми отримуємо від Вас багато звернень з запитаннями про оновлення в Системі ЄКС даних, що стосуються зміни прізвищ та кількості мешканців.
Ми створили сервіс, що допоможе пришвидшити процес оновлення даних, а саме дає Вам можливість самостійно змінити прізвище та кількості мешканців та суттєво зекономити час і нервові клітини.
Отже, якщо Ви отримали рахунок за комунальні послуги, в якому невірно вказані такі дані, як кількість мешканців чи П.І.Б. квартиронаймача, не поспішайте вибігати з домівки в пошуках офісу НВФ «ВАС» чи займати чергу в абонентських відділах. Питання зміни даних відтепер можна вирішити, не відриваючись від улюбленого гаджету. Ми додали можливість завантажувати документи, що надають нам підставу корегувати дані без участі комунальних служб. Щоправда, в певних випадках Вам все ж доведеться окремо передавати дані надавачам послуг (зокрема, це стосується КАТП-1628 для мешканців приватного сектору).
Для зміни вищезазначених даних виконайте наступні кроки:
- Авторизуйтесь в Системі ЄКС https://ekc.com.ua/ua/login та оберіть вкладку «Зміна квитанції» або ж на головній сторінці сайту https://ekc.com.ua/ua оберіть пункт меню «Внести зміни у квитанцію» та після цього оберіть дію «Зміна П.І.Б. чи кількості зареєстрованих осіб для мешканців м.Кременчук».
- Заповніть форму на екрані – вкажіть особовий рахунок, SRC код, номер квартири (в разі наявності), електронну пошту та контактний телефон (бажано з підключеним месенджером Вайбер чи Телеграм). Введіть ваше питання або дію у поле "Ваше питання" Перевірте внесені дані та натисніть кнопку «авторизуватися».
- Оберіть підприємства-надавачів послуг, оберіть тип заяви, заповніть шаблон, натисніть кнопку «оберіть документи для відправки» та завантажте відповідні документи до типу обраної заяви, що підтверджують зміни (свідоцтво права власності на житло, довідку ЦНАП про зареєстрованих осіб. Натисніть кнопку «завантажити». Завантажені документи повинні бути у форматі JPG, PNG чи PDF.
- Після успішного заватаження обов'язково натисніть кнопку "Зберегти дані та завершити роботу". Якщо дані збережені, ви отримаєте від Системи відповідь «Дані успішно збережено на сервері та передані на обробку!!» (Відповідь розташована внизу форми).
Після обробки даних та внесення змін в Єдину квитанцію, Ваша заява та завантажені документи будуть передані підприємствам-надавачам послуг.