Виконати вхід

Довідка про заборгованість в реальному часі за телефонами: (0536)79-41-02, 094-803-41-02
Дата публікації: 12.10.22 15:15 (переглядів 2060)

Іноді кременчужани (як і мешканці інших українських міст) отримують квитанцію з невірними сумами нарахувань чи з невірними показниками за спожитий природній газ. Найчастіше причиною цього стає або ж невчасно подані дані лічильника газу або ж людський фактор, інакше кажучи, помилки, допущені контролером чи оператором. Спробуємо розібратися, яким чином вирішується дана проблема.

Найчастіше "неправильні" платіжки приходять через несвоєчасне подання показників абонентом. Дані лічильника необхідно подавати з 1 по 5 число поточного місяця з фіксацією їх на фото для ПрАТ "Кременчукгаз". Якщо це не зроблено в зазначений термін або ж якщо Ви з якоїсь причини не додали фото ваших приладів обліку, постачальник може розрахувати обсяг спожитого газу на рівні планового, згідно кодексу газорозподільних мереж, і цей обсяг може бути значно вищим за реально спожитий обсяг газу.

У ПрАТ «Кременчукгаз» нам повідомили, що показники без фото, як правило, враховуються у випадку, якщо кількість спожитого газу принаймні невід’ємна (і лише у разі передачі показників за телефоном чи з допомогою Вайбер бота «Кременчукгаз»), якщо ж Ви передаєте показники, які менші, ніж попередні – без фото вони у жодному випадку не будуть враховані.

Постачальник подає запит оператору ПрАТ "Кременчукгаз", який і передає дані спожитого обсягу на підставі повідомлення споживача. Якщо абонент вчасно не передав дані лічильників, оператор ПрАТ «Кременчукгаз» може надати дані, наприклад, аналогічні даним за попередній місяць. Після цього постачальник, тобто «Нафтогаз», нараховує суму до сплати згідно отриманих від ПрАТ «Кременчукгаз» показників. Тобто лише ПрАТ "Кременчукгаз" має доступ до даних лічильників всіх абонентів та розраховує обсяг спожитого газу, за яким вже постачальник здійснює розрахунок суми до оплати за споживання газу.

Окрім цього, може допустити помилку і контролер чи оператор ПрАТ "Кременчукгаз" (контролери і оператори теж люди і мають право на помилку), але це швидше виключення з правил. Ще раз наголошуємо, розрахунок суми до сплати проводиться виключно на основі даних ПрАТ "Кременчукгаз" (оператора ГРМ), який відповідає за правильність прийому даних з обліку споживання і у разі невірних нарахувань допоможе Вам вирішити дану проблему.

В цьому випадку абоненту потрібно звернутися до оператора ПрАТ «Кременчукгаз» з метою виправлення помилкових показників. ПрАТ "Кременчукгаз" відкоригує дані, а постачальник перерахує суму до сплати. Телефони Центру обслуговування споживачів: 

  • (0536) 78-04-04 
  • 067-503-75-20
  • 095-720-00-36
  • 063-839-35-33

Якщо ж звернення до оператора залишилося без відповіді, можна звернутися до НКРЕКУ з прикріпленням раніше поданих заяв, які залишилися поза увагою і скаргою до НКРЕКУ про порушення з боку постачальника послуг та вимогою провести перевірку оператора на предмет дотримання ліцензійних умов.

Зауваження. Якщо Вам нарахована надто велика сума до сплати – краще оплатити приблизну суму або утриматись від оплати даного рахунку, оскільки повернути кошти дуже складно і у Вас виникне суттєва передплата за ще не спожитий Вами газ. Якщо нарахована Вам сума незначно перевищує кількість в середньому споживаного Вами газу – можна оплатити, щоб не «висів» борг, в наступному місяці (чи наступних місяцях) будете сплачувати меншу суму чи не сплачувати взагалі.