Виконати вхід

Довідка про заборгованість в реальному часі за телефонами: (0536)79-41-02, 094-803-41-02
Дата публікації: 06.12.23 11:52 (переглядів 342)

Шановні абоненти! Наголошуємо, що співробітники ЄКС не проводять нарахування і не корегують нараховані до сплати суми. Цим займаються надавачі послуг і у разі, якщо Ви не погоджуєтесь з сумами за спожиті комунальні послуги Вам потрібно звернутися до абонентського відділу відповідної комунальної організації.

Але зокрема хочемо акцентувати увагу на не вірних нарахуваннях за спожитий газ. В більшості випадків абонент має можливість самостійно виправити ситуацію. Ми раніше писали про те, що дані від НАК «Нафтогаз» ми отримуємо лише після 10-ого числа кожного місяця станом на перше число, тобто кошти, сплачені в поточному місяці безпосередньо на рахунок Нафтогазу будуть відображені в Системі лише після 10-ого числа наступного місяця. В наслідок цього, абонент не може сплатити заборгованість за комунальні послуги з допомогою платіжних систем, що не дозволяють корегувати суми до сплати. Щоб мінімізувати незручності, ми створили сервіс, що дає можливість синхронізувати дані в ЄКС з даними НАК Нафтогазу.

Отже. Якщо дані в Системі ЄКС (а саме нарахування за спожитий газ) не співпадають з даними в персональному кабінеті НАК Нафтогаз, виконайте наступні дії:

  1. Авторизуйтесь в персональному кабінеті ЄКС https://ekc.com.ua/ua/login
  2. Оберіть вкладку «Оплата онлайн» або вкладку «Замовити рахунок»
  3. Натисніть кнопку «Оновити нарахування Нафтогаз»
Через кілька хвилин дані будуть синхронізовані і Ви зможете замовити оновлений рахунок на свою електронну пошту чи оплатити рахунок з допомогою будь-якої платіжної Системи з урахуванням оплати за спожитий газ, що була здійснена на реквізити НАК Нафтогаз.