Шановні абоненти! Наголошуємо, що співробітники ЄКС не проводять нарахування і не корегують нараховані до сплати суми. Цим займаються надавачі послуг і у разі, якщо Ви не погоджуєтесь з сумами за спожиті комунальні послуги Вам потрібно звернутися до абонентського відділу відповідної комунальної організації.
Але зокрема хочемо акцентувати увагу на не вірних нарахуваннях за спожитий газ. В більшості випадків абонент має можливість самостійно виправити ситуацію. Ми раніше писали про те, що дані від НАК «Нафтогаз» ми отримуємо лише після 10-ого числа кожного місяця станом на перше число, тобто кошти, сплачені в поточному місяці безпосередньо на рахунок Нафтогазу будуть відображені в Системі лише після 10-ого числа наступного місяця. В наслідок цього, абонент не може сплатити заборгованість за комунальні послуги з допомогою платіжних систем, що не дозволяють корегувати суми до сплати. Щоб мінімізувати незручності, ми створили сервіс, що дає можливість синхронізувати дані в ЄКС з даними НАК Нафтогазу.
Отже. Якщо дані в Системі ЄКС (а саме нарахування за спожитий газ) не співпадають з даними в персональному кабінеті НАК Нафтогаз, виконайте наступні дії:
- Авторизуйтесь в персональному кабінеті ЄКС https://ekc.com.ua/ua/login
- Оберіть вкладку «Оплата онлайн» або вкладку «Замовити рахунок»
- Натисніть кнопку «Оновити нарахування Нафтогаз»