Выполнить вход

Дата публікації: 23.05.19 15:32

Даний номер рахунку-квитанції дає змогу провести оплату всіх послуг по Єдиній квитанції на транзитний рахунок за наступними реквізитами:

  • Отримувач платежу: вiдд. "КРУ ПАТ "Полтава-банк"
  • Iдентифiкацiйний код отримувача:   09807595
  • Поточний рахунок: 290275050
  • Установа банку:  вiдд. "КРУ ПАТ "Полтава-банк"
  • Код установи банку: 331489

в будь-якому банку з мінімальною сумою банківської комісії.

Власне це унікальний (що не повторюється) номер, присвоєний системою саме Вашій, поточній квитанції.

За відсутності такого номеру, абоненту необхідно було б вказувати всі реквізити платежу  - за кого (ПІБ, особовий рахунок, адресу) та за який місяць він сплачує.

І не факт, що платіж правильно буде опрацьовано системою. А номер рахунку-квитанції містить в собі багато закодованої інформації для безпомилкового розпізнавання особового рахунку абонента. Саме тому необхідно в призначенні платежу вказувати номер рахунку-квитанції!

Абонентам, які раніше не користувалися нашим чат-ботом Viber, потрібно додати в контакти відповідний аккаунт та вказати свої особові рахунки. Це займає не більше однієї хвилини Вашого часу. 

Для цього потрібно зайти на сайт ekc.com.ua  з мобільного пристрою, натиснути кнопку «м. Кременчук. Введення показників побутових приладів обліку через Viber» і натиснути кнопку «Повідомлення». Після цього потрібно натиснути кнопки «Особистий кабінет» та«Додати О/Р».  І ввести особовий рахунок та SRC код без пробілу. От і все – після цього абонент отримує можливість в повній мірі використовувати можливість боту та здійснювати оплату.

 



Комментариев: 3

Malyarenko написал:
2019-06-02 17:59:23
Добрий день. Два питання виникло: - цю квітанцію треба друкувати чи просто треба вказати її номер? - чому ціна за послугу в банку стане меньшою?
Natali1803 написал:
2019-11-01 13:33:24
подскажите пожалуйста, мной был оплачен такой счет за ком.услуги за сентябрь через ощад 24/7. При сохранении шаблона платежа не обратила внимание что выставлена дата следующего платежа 1.11.2019 г. И сегодня опять ушла сумма за ком.услуги но получается один и тот же счет оплачен дважды. Как вернуть деньги? В банке с возвратом помочь не могут.
svitlofon написал:
2019-12-07 01:55:26
Я оплачивал 2 дня назад через онлайнбанкинг по ранее созданному шаблону и именно номер рахунку-квитанции оказался указан за прошлый месяц, я не изменил его на новый. Оплаты до сих пор не видно в системе. Будут ли корректно распределены средства? Как мне быть, если нет?


Залишити коментар

Поля, отмеченные * обязательны для заполнения

Пожалуйста, авторизуйтесь или зарегистрируйтесь - писать будет проще =)

Введите цифры указанные на картинке