Виконати вхід

Довідка про заборгованість в реальному часі за телефонами: (0536)79-41-02, 094-803-41-02
Дата публікації: 08.04.24 09:02 (переглядів 1261)

На сьогодні понад 80% кременчуківців щомісячно отримують на свою електронну пошту рахунки за спожиті комунальні послуги. Ми прагнемо того, щоб рахунок містив якомога більше інформації і був зручним для сприйняття. Але, на жаль, не всі безкоштовні поштові сервери коректно відображають відправлену Вам інформацію.

Якщо Ви користуєтесь поштовою скринькою на сервері @gmail.com, електронні рахунки відображаються, як правило, коректно, в певних випадках можуть потрапляти до папки «Спам» чи до інших папок, що можуть містити вхідні листи. Але є нюанс, щоправда, стосується він вкрай незначної частини абонентів. Якщо ви змогли накопичити борг за кілька років – лист може бути обрізаний в зв’язку з тим, що на сервері діють обмеження на об’єм листа.

Власники скриньок на сервері @ukr.net можуть зіткнутися з наступною проблемою. У мобільному телефоні лист відображається обрізаним справа таким чином, що абонент не бачить кілька останніх колонок, в тому числі колонку «до сплати». Проблема вирішується просто, достатньо натиснути на кнопку «показати оригінал», що розташована над текстом листа (на скріншоті відмічено блакитною стрілкою).

 

І у вас з’явиться можливість збільшувати будь-який фрагмент тексту. Крім того, сервер ukr.net дуже часто відправляє рахунки до «спаму», тому, якщо ви не отримали рахунок, перевіряйте одноіменну папку.

Якщо Ви є власником скриньки @i.ua будьте готові до того, що на багатьох моделях мобільних телефонів з невідомої причини Ви не зможете відкрити рахунок-квитанцію.

Увага! Ми видаляємо з розсилки електронні адреси, зареєстровані на ворожих ресурсах! І НЕ надсилаємо відповіді на скриньки, зареєстровані на rambler.ru, yandex.ru, mail.ru та т.і.