Виконати вхід

Розрахунковим центрам

Близько двох десятиліть на території України з'являються різні системи для сплати комунальних платежів. Різноманітність таких програм величезне, але на жаль в цьому питанні немає єдиної стратегії і стандарту.

Ми розробили, запустили і вдало експлуатуємо Єдину Комунальну Систему (далі ЄКР), яка задовольняє інтереси всіх, а саме: платників, фінансових установ, комунальних підприємств та розрахункових центрів. Вона має дві незаперечні переваги - низьку вартість і легкість установки та експлуатації для всіх її учасників.

ЄКР може бути розгорнута і експлуатуватися в декількох варіантах (рівнях).

Мінімальний рівень установки ЄКР це - організація прийому комунальних платежів в реальному часі, без розсилки паперових рахунків населенню.

Для його реалізації:

  • розрахункові центри передають проведені нарахування та поточні зміни в певному форматі на сервера ЄКР і в реальному часі приймають (і, або дивляться) інформацію про проведені платежі;
  • фінансові установи, які приймають комунальні платежі, підключаються до серверів ЄКС, через інтернет або спеціальні канали зв'язку, з видачею на кожне робоче місце сертифіката аутентифікації;
  • всі операції по прийому платежів проводяться по WEB технології у вікні браузера і зашифровані по протоколу SSL.

Даний рівень дозволяє:

  • автоматизувати і стандартизувати прийом комунальних платежів і виробляти його в «реальному часі». Про закінчення зміни для кожної каси будуть підведені підсумки і сформовані всі необхідні документи для проведення платежу на кожну комунальну службу, на користь якої були прийняті платежі;
  • видати кожному заплатила абоненту стандартизовану квитанцію, з повною розшифровкою проведених нарахувань і платежів;
  • легко передавати інформацію про нарахування на каси банків і бачити проведену ними оплату;
  • контролювати перерахування прийнятих комунальних платежів фінансовими установами на відповідні розрахункові рахунки учасників ЄКР;
  • суттєво економити на обслуговуванні даної ділянки роботи, тому вартість мінімального рівня ЄКР не перевищує 0,2% від грошового потоку і дана сума може бути розділена між всіма учасниками системи.

Мінімальний рівень може бути розширений в будь-якій конфігурації при зацікавленості сторін і включати в себе наступні можливості:

  1. Розсилка рахунків споживачам комунальних послуг на електронну пошту абонента, який пройшов реєстрацію в ЄКР, і (або) на мобільний телефон.
  2. Проведення оплати за комунальні послуги в різних платіжних системах через інтернет.
  3. Отримання абонентами голосової довідки про заборгованість допомогою міського роботизованого телефону.
  4. Автоматичний дозвон абонентам-боржникам та інформування їх про поточну заборгованість.
  5. Збір свідчень побутових приладів обліку (води, газу, електроенергії та ін) від споживачів через інтернет або на автоматичний реєстратор через міський телефон в голосовому режимі.
  6. Надання інформації по виробленим нарахуваннях, оплаті, санітарним нормам, фактичної чисельності наданих послуг відділам Управління праці та соціального захисту населення для нарахування субсидій і пільг та іншим зацікавленим установам.
  7. Ведення в реальному часі картки абонента, яка містить всю інформацію по нарахуваннях, оплаті, субсидіям, пільгам, судовому діловодстві, договорах, та ін за всі періоди роботи системи.
  8. Надання доступу за допомогою WEB технологій всім зацікавленим користувачам до серверів ЄКР для перегляду та внесення коригувань і формування різних зводів та звітів.
  9. Автоматичне проведення нарахувань та перерахунків по всіх комунальних послугах.
  10. Синхронізація даних по абонентам різних комунальних служб з видачею звітів про неспівпадання інформації.

Винагорода ЄКР за проведені додаткові роботи залежить від об'єму виконаних послуг і не перевищує в сумі 0,9% від коштів, сплачених абонентами. < / span>