Автоматична телефонна служба дозвону абонентам
З 2007 року в Кременчуці поряд з автоматичною телефонною довідковою системою почала функціонувати "Автоматична телефонна служба дозвону абонентам". Служба дозвону побудована на основі голосового сервера і одночасно може працювати по 12 телефонних лініях. В основному замовниками даної служби є комунальні підприємства, які прагнуть попередити своїх абонентів про те, що сума їх заборгованості за вже оказаннние комунальні послуги перевищила деяку критичну позначку.
Служба дозвону працює за заздалегідь вибраним даними і фіксує успішно проведений монолог. Заборгованість, яку автоматизована система зачитує абоненту може бути як по декількох послуг (вода, газ, електроенергія опалення і т.д.), так і по одній (наприклад - газ). Обдзвін боржників проводиться в години і дні, обрані підприємством-замовником.
Обмеження, що накладаються на роботу даної служби, наступні:
- Відсутність виверененних даних про телефонні номери абонентів комунальних служб. Телефони беруться, як правило, з договорів.
- Відсутність міських телефонів у більшої частини заборгували абонентів.
- Відсутність інформації про те ким був прослуханий монолог системи.
- Помилки "неправильного" набору номера, що виникають на старих АТС.
- Небажання абонентів дослухати монолог системи до кінця.
- Часта заміна міських телефонних номерів у абонентів Укртелекомом.
Дані обмеження сильно знижують ефективність застосування комунальними підприємствами автоматичного дозвону боржникам. Але разом з тим ефективність цього методу складає 20% -30% (тобто з кожної сотні внесених до списку абонентів після прозвона оплачують свої рахунки 20-30 абонентів).