Телефонна довідкова система
- Опис впроваджуваної системи.
Автоматизована інтерактивна довідкова система, зачитувався в голосовому режимі заборгованість абонентів по введеному в тоновому режимі особовому рахунку. Режим роботи - цілодобовий. Пропоноване кількість каналів - 2 з можливістю розширення до 10, об'єднаних в багатоканальний телефон з міським номером. Для нормального функціонування системи Замовник на початку місяця передає Виконавцю базу даних по абонентам, де зазначені - особовий рахунок, П.І.Б., адресу, вид наданої послуги, заборгованість абонента.
Примірний текст довідки, покроково:
- "Ви додзвонилися на інформаційний сервер" Львівобленерго "міста Львова. Для отримання довідки про Вашу заборгованості по електричної енергії переведіть Ваш телефон у тоновий режим і введіть Ваш 10-ти значний особистий рахунок після гудка".
- Далі звуковий сигнал.
- 20 секунд дається абоненту для введення особового рахунку.
- "За спожиту електричну енергію абонент з особовим рахунком" 0123456789 "повинен сто п'ятдесят гривень десять копійок, включаючи місяць травень".
Повний цикл спілкування - близько 1 хвилини. Максимально можлива кількість оброблених дзвінків (при 2-х каналах) - 30 тисяч в місяць.
- Вартість і порядок впровадження:
Договір складається на послуги роботизованої системи.
- разова оплата за підключення та запуск - 2 000 грн. (Підключення, два канали);
- щомісячна оплата - 2000 грн. / місяць;
- за кожний наступний канал, підключення - 1000 грн. / місяць і щомісяця - 600 грн. / місяць.
Крім даних сум Замовник більше не несе фінансових витрат. У вартість послуг включено:
- оренда багатоканального телефонного номера;
- вартість обладнання та програм;
- вартість обслуговування програмно-технічного комплексу.
Термін впровадження 1 місяць з дня підписання договору. Оновлення інформації в роботизованою системі відбувається протягом 1 години після отримання їх від Замовника в установленому форматі. Можлива передача інформації через Інтернет в стислому вигляді.