Система прийому комунальних платежів в реальному часі
- Опис наданої послуги.
Ми пропонуємо під'єднання будь-якого населеного пункту України до готової, діючій системі прийому комунальних платежів в "реальному часі". (Далі ЄКР - Єдина Комунальна Система). Дана система складається з групи серверів, розташованих у великих дата-центрах і робочих місць чотирьох типів.
На серверах знаходиться спеціальне програмне забезпечення і всі необхідні дані, а всі робочі місця підключені до серверів за допомогою стандартних браузерів і різних каналів зв'язку, включаючи інтернет. Сервера дублюють інформацію, а захист інформації забезпечується багаторівневою системою і побудована на базі протоколу SSL.
Робочі місця системи забезпечують:
- Прийом комунальних платежів - робоче місце "КАСА" (встановлюється в банках)
- запит та одержання відповіді від сервера про стан поточної заборгованості абонента;
- узгодження з абонентом суми виставлених рахунків за комунальні послуги в розрізі послуг та періодів;
- оплата узгоджених послуг з передачею інформації на сервер і видачею абоненту квитанції з докладною розшифровкою оплачених послуг;
- розподіл коштів отриманих від абонента по підприємствах "постачальника послуг".
- Перегляд оплати - робоче місце "СЛУЖБА" (встановлюється в бухгалтерії "постачальника послуг")
- перегляд стану виставлених рахунків;
- перегляд інформації про прийняття платежів на користь "свого" підприємства різними банками;
- прийом інформації в цифровому вигляді про всієї виробленої оплаті абонентами на користь "свого" підприємства "для передачі її в інші програми.
- Перегляд оплати - робоче місце "СЛУЖБА БАНК" (встановлюється в бухгалтерії банку)
- перегляд стану виставлених рахунків;
- перегляд інформації про прийняття платежів на користь всіх підприємств різними касами свого банку;
- прийом інформації в цифровому вигляді про всієї виробленої оплаті абонентами у у всіх касах свого банку для передачі її в інші програми.
- Перегляд оплати - робоче місце "ВИКОНКОМ" (встановлюється в розрахункових центрах, виконкомах та різних соціальних службах)
- перегляд стану виставлених рахунків;
- перегляд інформації про прийняття платежів на користь всіх підприємств, всіма банками міста (якщо дозволено "постачальниками послуг");
- прийом інформації в цифровому вигляді про всієї виробленої оплаті абонентами у всіх касах (якщо дозволено "постачальниками послуг" для передачі її в інші програми).
При приєднанні населеного пункту до ЄКР не треба нести ніяких витрат. Приєднання відбувається шляхом укладення договору хостингу ЄКР і передачі на сервера ЄКР необхідної для роботи інформації у встановлених форматах. Разом з тим ЄКР дозволяє швидко і дешево реалізувати принципово інший рівень прийому комунальних платежів:
- автоматизувати і стандартизувати прийом комунальних платежів і виробляти його в "реальному часі". При закінченні зміни для кожної каси будуть підведені підсумки і сформовані всі необхідні документи для проведення платежу на кожну комунальну службу, на користь якої були прийняті платежі;
- видати кожному заплатила абоненту стандартизовану квитанцію, з повною розшифровкою проведених нарахувань і платежів;
- легко передавати інформацію про нарахування на каси банків і бачити проведену ними оплату;
- контролювати перерахування прийнятих комунальних платежів фінансовими установами на відповідні розрахункові рахунки учасників ЄКР;
- суттєво економити на обслуговуванні даної ділянки роботи, тому вартість послуг ЄКР по прийому платежів, як правило, не перевищує 0,2% від грошового потоку (це приблизно 30 коп. із одного групового платежу, за всі комунальні послуги) і дана сума може бути розділена між всіма учасниками системи.
- Прийом комунальних платежів - робоче місце "КАСА" (встановлюється в банках)
- Вартість і порядок запуску:
Договір складається на послуги хостингу ЄКР (роботизованої системи).
Винагорода за виконання основних функцій ЄКР може визначатися як абонентська плата або як відсоток з прийнятих коштів банками міста. Сума винагороди залежить від обсягу операцій та визначається на етапі укладання договору. Договір може бути складений з розрахунковим центром, обслуговуючим всі комунальні підприємства (це переважно) або з кожним комунальним підприємством окремо.
Термін впровадження 2 місяці з дня підписання договору. Оновлення інформації в роботизованою системі відбувається протягом 1 години після отримання їх від Замовника в установленому форматі. Можлива передача інформації через Інтернет в стислому вигляді.