Розрахунковим центрам
Близько двох десятиліть на території України з'являються різні системи для сплати комунальних платежів. Різноманітність таких програм величезне, але на жаль в цьому питанні немає єдиної стратегії і стандарту.
Ми розробили, запустили і вдало експлуатуємо Єдину Комунальну Систему (далі ЄКР), яка задовольняє інтереси всіх, а саме: платників, фінансових установ, комунальних підприємств та розрахункових центрів. Вона має дві незаперечні переваги - низьку вартість і легкість установки та експлуатації для всіх її учасників.
ЄКР може бути розгорнута і експлуатуватися в декількох варіантах (рівнях).
Мінімальний рівень установки ЄКР це - організація прийому комунальних платежів в реальному часі, без розсилки паперових рахунків населенню.
Для його реалізації:
- розрахункові центри передають проведені нарахування та поточні зміни в певному форматі на сервера ЄКР і в реальному часі приймають (і, або дивляться) інформацію про проведені платежі;
- фінансові установи, які приймають комунальні платежі, підключаються до серверів ЄКС, через інтернет або спеціальні канали зв'язку, з видачею на кожне робоче місце сертифіката аутентифікації;
- всі операції по прийому платежів проводяться по WEB технології у вікні браузера і зашифровані по протоколу SSL.
Даний рівень дозволяє:
- автоматизувати і стандартизувати прийом комунальних платежів і виробляти його в «реальному часі». Про закінчення зміни для кожної каси будуть підведені підсумки і сформовані всі необхідні документи для проведення платежу на кожну комунальну службу, на користь якої були прийняті платежі;
- видати кожному заплатила абоненту стандартизовану квитанцію, з повною розшифровкою проведених нарахувань і платежів;
- легко передавати інформацію про нарахування на каси банків і бачити проведену ними оплату;
- контролювати перерахування прийнятих комунальних платежів фінансовими установами на відповідні розрахункові рахунки учасників ЄКР;
- суттєво економити на обслуговуванні даної ділянки роботи, тому вартість мінімального рівня ЄКР не перевищує 0,2% від грошового потоку і дана сума може бути розділена між всіма учасниками системи.
Мінімальний рівень може бути розширений в будь-якій конфігурації при зацікавленості сторін і включати в себе наступні можливості:
- Розсилка рахунків споживачам комунальних послуг на електронну пошту абонента, який пройшов реєстрацію в ЄКР, і (або) на мобільний телефон.
- Проведення оплати за комунальні послуги в різних платіжних системах через інтернет.
- Отримання абонентами голосової довідки про заборгованість допомогою міського роботизованого телефону.
- Автоматичний дозвон абонентам-боржникам та інформування їх про поточну заборгованість.
- Збір свідчень побутових приладів обліку (води, газу, електроенергії та ін) від споживачів через інтернет або на автоматичний реєстратор через міський телефон в голосовому режимі.
- Надання інформації по виробленим нарахуваннях, оплаті, санітарним нормам, фактичної чисельності наданих послуг відділам Управління праці та соціального захисту населення для нарахування субсидій і пільг та іншим зацікавленим установам.
- Ведення в реальному часі картки абонента, яка містить всю інформацію по нарахуваннях, оплаті, субсидіям, пільгам, судовому діловодстві, договорах, та ін за всі періоди роботи системи.
- Надання доступу за допомогою WEB технологій всім зацікавленим користувачам до серверів ЄКР для перегляду та внесення коригувань і формування різних зводів та звітів.
- Автоматичне проведення нарахувань та перерахунків по всіх комунальних послугах.
- Синхронізація даних по абонентам різних комунальних служб з видачею звітів про неспівпадання інформації.
Винагорода ЄКР за проведені додаткові роботи залежить від об'єму виконаних послуг і не перевищує в сумі 0,9% від коштів, сплачених абонентами. < / span>