Виконати вхід

Довідка про заборгованість в реальному часі за телефонами: (0536)79-41-02, 094-803-41-02

Автоматична телефонна служба дозвону абонентам

З 2007 року в Кременчуці поряд з автоматичною телефонною довідковою системою почала функціонувати "Автоматична телефонна служба дозвону абонентам". Служба дозвону побудована на основі голосового сервера і одночасно може працювати по 12 телефонних лініях. В основному замовниками даної служби є комунальні підприємства, які прагнуть попередити своїх абонентів про те, що сума їх заборгованості за вже оказаннние комунальні послуги перевищила деяку критичну позначку.

Служба дозвону працює за заздалегідь вибраним даними і фіксує успішно проведений монолог. Заборгованість, яку автоматизована система зачитує абоненту може бути як по декількох послуг (вода, газ, електроенергія опалення і т.д.), так і по одній (наприклад - газ). Обдзвін боржників проводиться в години і дні, обрані підприємством-замовником.

Обмеження, що накладаються на роботу даної служби, наступні:

  1. Відсутність виверененних даних про телефонні номери абонентів комунальних служб. Телефони беруться, як правило, з договорів.
  2. Відсутність міських телефонів у більшої частини заборгували абонентів.
  3. Відсутність інформації про те ким був прослуханий монолог системи.
  4.     
  5. Помилки "неправильного" набору номера, що виникають на старих АТС.
  6. Небажання абонентів дослухати монолог системи до кінця.
  7. Часта заміна міських телефонних номерів у абонентів Укртелекомом.

Дані обмеження сильно знижують ефективність застосування комунальними підприємствами автоматичного дозвону боржникам. Але разом з тим ефективність цього методу складає 20% -30% (тобто з кожної сотні внесених до списку абонентів після прозвона оплачують свої рахунки 20-30 абонентів).